zondag 15 januari 2012

Traveling Granny's Gerbiene klaar voor verzending

De Traveling Granny Doos van Gerbiene is klaar voor verzending.
Wat is dit leuk om te doen zeg. Je ziet nieuwe kleurtjes, bedenkt bijpassende patroontjes en je mag ze nog maken ook en dan HUP naar de volgende.

Hier een sneakje van wat ik er van gebakken heb:

Hopelijk valt het in de smaak.

En Ohja Gerbiene, als je dit leest, bedankt voor je weet wel wat he. erg leuk. Pronkt al aardig.

Superleuk, de volgende zal snel weten wat ik bedoel.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk Sandra. Eerst dacht ik dat het een Granny was. Maar toen ik dichterbij keek zag ik dat verschillende fotos zijn. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    Wat ziet het er leuk uit, ik ben erg benieuwd. Kan niet wachten tot ik mijn doos weer terug heb.
    Geniet maar lekker van je weet wel....
    groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je staat genoteerd voor de weggeefactie, Sandra. Nu maar hopen dat je wint....

    BeantwoordenVerwijderen