zaterdag 4 augustus 2012

twee projectjes af en een gewonnen Give-Away

In de tussentijd heb ik twee kleine, maar oo zo leuke projectjes af gemaakt. Een speldenkussen en een naaldenmapje. Beide patroontjes zijn afkomstig van Ellie's Quiltplace (klik). Ze heeft ook een blog (klik).

Ik was al een poosje verliefd op het speldenkussentje en heb het dus besteld tesamen met het naaldenmapje.

 De voorkant
 Het midden met links ruimte voor je naalden en rechts voor je spelden
 en de achterkant










De stofjes komen van een grote lap van Eline Pellinkhof (klik). Deze stof heb ik gekocht enige tijd geleden bij het boek Eline's Winterhuis.

Ik heb inmiddels van haar nog een stof aangeschaft. Eens kijken wat ik daar van ga maken.

Ook heb ik van Ellie's quiltplace het naaldenmapje gemaakt:

 De voorkant met mijn eerste stitchery. (ik had al wel vaak geborduurd)
 de binnenkant
 en de binnenkant met een beetje vulling. De rode stof vormt 4 zakjes waar wat in kan en de bruine achtergrond is vilt waar je lekker je naalden in kwijt kunt.







Een paar berichtjes terug sprak ik over de Give-Away bij Ateljee de Kraal (klik).
Joepie, ik heb dus gewonnen he. Echt leuk, een heel mooi pakketje voor een turkooizen armband. En ook erbij een leuk kaartje uit Westkapelle. En laat dat nou net niet zo ver bij mij vandaan zijn :)

Die ga ik binnenkort dus maar eens maken. Gelukkig heb ik m'n vakantie nog te goed dus tijd zat om allemaal leuke dingen te gaan maken.

 Het kaartje
 Het pakketje
En dit moet um worden. Als ie af is komt er een foto.




1 opmerking:

  1. Wat een mooi speldenkussentje en naaldenmapje !
    Leuk kadootje ook, van de give-away, daar zou ik ook blij mee zijn. Alvast een fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen