zondag 9 december 2012

Kaartjes in november

Nog een postcrossingberichtje. De kaartjes die ik in november ontvangen heb:

 Ontvangen uit Belarus
 Ontvangen uit USA
 Ontvangen uit France
 Ontvangen uit China
 Ontvangen uit Germany
 Ontvangen uit United Kingdom
 Ontvangen uit China
 Ontvangen uit Russia
 Ontvangen uit Poland
 Ontvangen uit Belarus
 Ontvangen uit Taiwan
 Ontvangen uit Ukraine
 Ontvangen uit Russia
 Ontvangen uit Latvia
 Ontvangen uit USA
Ontvangen uit Taiwan











en dan de kaartjes die ik verzonden heb:

 Verzonden naar South Africa
 Verzonden naar Belarus
 Verzonden naar Poland
 Verzonden naar Finland
 Verzonden naar China
 Verzonden naar United Kingdom
 Verzonden naar Taiwan
 Verzonden naar Germany
 Verzonden naar USA
 Verzonden naar Belarus
 Verzonden naar Taiwan
 Verzonden naar United Arab Emirates
 Verzonden naar Germany
 verzonden naar Russian Federation
verzonden naar USA

2 opmerkingen:

  1. wat leuk, ik ken dat niet, maar je krijgt zou wel allerlei leuke kaarten zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het echt geweldig om te doen. Het kost je wel geld natuurlijk want je moet de kaarten en de postzegels (europa en wereld) kopen, maar je krijgt er lekker veel post voor terug.
      Ik houd van post krijgen :)

      als het je leuk lijkt moet je eens kijken op www.postcrossing.com

      Verwijderen