vrijdag 27 april 2012

maakseltjes van de laatste tijd

Ik ben wel bezig geweest, alleen niet op de computer.
Dit is wat ik de laatste tijd gemaakt heb en nog niet gepost heb:


 een bruin gemeleerde cowlsjaal in boordsteek








Een twee tinten paars gebreide cowlsjaal in de luie wijven steek









 een grijze cowlsjaal voor mijn moeder in een brede boordsteek


 Een kussenhoes van Ribbon XL met - jawel - mijn eerste kabels







Creatief met voedingsstoffen.......
 Voor een swap twee gebreide paaseieren naar voorbeeld en patroon van Arne en Carlos
 Ook voor die swap een tashanger met kraaltjes en lintjes


2 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra, wat doe jij veel verschillende dingen ! Die mooie kolsjaals komen goed van pas de volgende winter, en ik vind die paaseieren superleuk ! Heel mooi met die kraaltjes eronderaan. Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, jij bent wel creatief aangelegd! Mooie breiwerken heb je gebreid, lekkere cupcakes gebakken en versierd en ook nog een vrolijke tassenhanger gemaakt! Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen