donderdag 12 april 2012

RRN, m'n boekje is weer thuis

Vandaag viel mijn boekje terug bij mij op de mat. Wat spannend was dat zeg.
Ik moet zeggen...... WAUW.....

Ik ben er echt heel erg blij mee. Ik heb alles al twee keer doorgebladerd. Ieder heeft haar eigen manier van vullen maar ieder stukje is een pareltje op zich. Ik vind juist al die verschillende vormen van vullen supermooi en kan er echt uren van gaan genieten.

Dames allemaal heel erg bedankt voor de mooie vulling.

foto's volgen.......

2 opmerkingen:

  1. Ik verheug me erg op dit vervolgbericht met foto's, het klinkt erg spannend! Wat is RRN?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb toevallig pas de foto's gemaakt, daar ga ik nog even een leuk plaatje van maken en dan post ik die.

      RRN staat voor Round Robin Notebook. Je start met een schrift, hierin vul je voor jezelf een aantal pagina's op een creatieve wijze. Dit schrift stuur je vervolgens naar de volgende die voor jou een paar pagina's vult. Zo gaat dat door langs in totaal 8 mensen en dan komt ie weer terug thuis en kun je genieten wat anderen voor je gefreubeld hebben :)

      (hier kun je d'r meer over lezen: http://roundrobinnotebook.blogspot.nl)

      Verwijderen