vrijdag 7 september 2012

Photo Challenge 07-09-2012

Deze keer op 10 minuten van mijn huis.

Tja, dat ligt er natuurlijk aan hoe ik ga.
Afgelopen woensdag ging ik naar de quiltclub, dit is lopend ongeveer 10 minuten. In een heel leuk winkeltje, maar ik had wel m'n camera bij maar vergeten een foto te maken.

Vanmiddag moest ik naar de fysio. Dat is met de auto zo rond de 10 minuten als je het parkeren enzo niet mee rekent :).

In de wachtkamer staat een toren van een soort riet die steeds weer op een andere manier wordt aangekleed, een beetje naar het jaargetijde. Die vind ik erg mooi dus daar is de foto challenge meteen mee gedaan:


5 opmerkingen:

  1. Z'n kegel is id heel leuk. Weet je ik heb een takkenbos in de vensterbank en daar doe ik ook altijd iets anders in, bijna net zo iets dus.
    Leuk hoor.

    Groetjes en een fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's wel een goeie! En dan met Kerst allemaal ballen eraan natuurlijk! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n kegel, je hebt zo elke keer weer een andere sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is inderdaad heel erg leuk mooie foto
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zo'n kegel, trouwens originele foto!

    BeantwoordenVerwijderen