maandag 3 september 2012

RRN

Vandaag start de nieuwe ronde van het RRN.
Echt superleuk. Mijn boekje is afgelopen zaterdag op de post gegaan en ik ontving ook zaterdag met de post al het boekje van Eva. Die heeft er een heel leuk boekje van gemaakt waar ik al helemaal van weet wat ik er mee ga doen. Zal nog wel een paar keer veranderen gedurende de komende twee weken, maar de hoofdlijnen zijn er.

Ik heb er echt weer zin in.
Het maken van mijn eigen boekje verliep redelijk vlot, uitgezonderd dan de vakantie.
Ik ben benieuwd wat de anderen van mijn boekje gaan maken.

Hier alvast een sneak van wat ik van mijn eigen boekje gemaakt heb.


3 opmerkingen:

  1. Fijn dat mijn boekje is binnengekomen, blijft toch altijd spannend of het goed gaat. Jouw boekje ziet er ook leuk uit, zal alleen even geduld moeten hebben voor ik deze zie want ik zal de laatste zijn.

    Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm leuk zeg
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je boekje is erg leuk en nu in mijn bezit. Ik ga er wat leuks van maken en de speak is snel te zien.

    gr danielle

    BeantwoordenVerwijderen