vrijdag 14 september 2012

Photo Challenge 14-09-2012

de Photochallenge voor deze week is feest. Nu ben ik zelf enige tijd terug (19 augustus) jarig geweest, maar ik moest nog steeds mijn ouders, schoonouders en oma een keertje uitnodigen voor een bakkie met wat lekker.
Dat heb ik afgelopen zondag dan maar gedaan.
Het resultaat was een lekkere zelfgemaakte chocoladetaart:






En het thema Feest was door Dinah gekozen vanwege haar eigen verjaardag dus bij deze Dinah heb ik deze ter ere van jouw verjaardag maar opgegeten.

6 opmerkingen:

  1. Heb je nou je zin ;-)
    Nou heb ik onwijze trek hihihihi

    Lekkere foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammmmie, chocoladetaart. Waar z'n verjaardag al niet goed voor is. ;-) Wel jammer dat ik het zelf niet even kan proeven, ziet er zo erg lekker uit. En je hebt hem zelf gemaakt... nog lekkerderderder.

    Groetjes en fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel ja maak ons lekker met deze prachtige stuk taart, mooie foto hoor
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat ziet die er heerlijk uit mmmmmmmmmmm!!!!gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmm, wat ziet dat er lekker uit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen